Superbowl Sunday

Er nettopp kommet hjem fra Superbowl Sunday. Alejandra, Tania og Laura dro meg ut fra lekse-transen og tok meg med på bar. De var jo selvfølgelig ikke så veldig interessert i å se på selve fotballen, men å se etter mannfolk. Jeg tror det må være første gang jeg har vist mer om sport enn noen andre.. Vi dro til en by 40 min borte som heter Shaumburg og lette etter sted med ledige plasser. Vi slo oss ned på en liten bar som het Finn’s-somethingsomething. Der så vi første omgang av kampen mellom Indianapolis Colts og New Orleans Saints. Colts var storfavoritt med superstjernen Peyton Manning (han er veldig kjekk :), og Saints var liksom «the underdog». The Saints har aldri vunnet Superbowl og har vistnok klatret veldig denne sesongen. Jeg har altså brukt flere timer på å se på sport, frivillig… Det er noe eget med disse amerikanerne og Superbowl, spennende var det.

Superbowl 2010 Champions: New Orleans Saints
Bilde: google.com


The Saints Quarterback Drew Brees
Foto: Ezra Shaw/Getty Images/AFP

Legg igjen en kommentar